RDS LOADEX 100
Nowy LOADEX 100 wykorzystuje 7-calowy kolorowy ekran dotykowy oraz dodatkowe klawisze zapewniające nowoczesny i ergonomiczny interfejs.
Dwa czujniki ciśnienia są zainstalowane w układzie podnośnika hydraulicznego z maksymalnie dwoma dodatkowymi czujnikami ciśnienia zainstalowanymi na maszynach z opcją asysty akumulatorów tłokowych.
Sygnały ciśnienia są wychwytywane, filtrowane i korygowane poprzez pomiar kąta głównego wysięgnika za pomocą pochyłomierza.
Korekty nachylenia są wykonane z innego czujnika nachylenia zamontowanego na podwoziu.
Pozycja ramienia wózka ustalana jest przez mechaniczny czujnik kąta zamontowany na wysięgniku do przegubu kolankowego ramienia łyżki.
Zapewnia to szybki i precyzyjny pomiar kąta ramienia łyżki, na który nie mają wpływu siły bezwładności lub efekty przyspieszenia.
Przy dynamicznym pomiarze, pomiary ciśnienia są przechwytywane w ustalonej strefie ważenia.
System może być również używany w trybie ważenia statycznego; wysięgnik można podnieść do ustalonej pozycji ważenia, w której ciśnienie jest mierzone, lub stale mierzyć w trybie "na żywo" przy dowolnej wymaganej wysokości wysięgnika.
Zarówno dynamiczne, jak i statyczne pozycje ważenia są regulowane przez operatora, aby dopasować się do każdej wymaganej pracy, co umożliwi korzystanie z maszyny na najbardziej wydajnym wyjściu.
Dodatkową opcją jest kompensacja temperatury oleju przez zaciskowy czujnik temperatury.
Technologia ultradźwiękowa (OPCJA) służy do zapewnienia niezawodnej i precyzyjnej kompensacji położenia łyżki (zgłoszenie patentowe).
Wszystkie obliczenia wykonywane są w module wagowym LOADEX 100, a wynikowa kalkulacja jest przesyłana za pośrednictwem protokołu CAN do terminalu LOADEX 100 w kabinie.
Informacja o załadowaniu i przechowywaniu jest zapisywana w terminalu, gdzie może być dystrybuowana do drukarki w kabinie, modemu lub wewnętrznej karty pamięci SD.
Możliwość bazy danych SQL z maksymalnie ośmioma obszarami odniesienia zapewnia praktycznie nieograniczone ilości produktów, klientów, ciężarówek, przewoźników, lokalizacji, miejsc docelowych, mieszanek i dodatkowych notatek.
Wejście wideo do przełączania jednostki głównej w tryb kamery cofania usuwa potrzebę dodatkowego ekranu.
Dwa czujniki ciśnienia są zainstalowane w układzie podnośnika hydraulicznego z maksymalnie dwoma dodatkowymi czujnikami ciśnienia zainstalowanymi na maszynach z opcją asysty akumulatorów tłokowych.
Sygnały ciśnienia są wychwytywane, filtrowane i korygowane poprzez pomiar kąta głównego wysięgnika za pomocą pochyłomierza.
Korekty nachylenia są wykonane z innego czujnika nachylenia zamontowanego na podwoziu.
Pozycja ramienia wózka ustalana jest przez mechaniczny czujnik kąta zamontowany na wysięgniku do przegubu kolankowego ramienia łyżki.
Zapewnia to szybki i precyzyjny pomiar kąta ramienia łyżki, na który nie mają wpływu siły bezwładności lub efekty przyspieszenia.
Przy dynamicznym pomiarze, pomiary ciśnienia są przechwytywane w ustalonej strefie ważenia.
System może być również używany w trybie ważenia statycznego; wysięgnik można podnieść do ustalonej pozycji ważenia, w której ciśnienie jest mierzone, lub stale mierzyć w trybie "na żywo" przy dowolnej wymaganej wysokości wysięgnika.
Zarówno dynamiczne, jak i statyczne pozycje ważenia są regulowane przez operatora, aby dopasować się do każdej wymaganej pracy, co umożliwi korzystanie z maszyny na najbardziej wydajnym wyjściu.
Dodatkową opcją jest kompensacja temperatury oleju przez zaciskowy czujnik temperatury.
Technologia ultradźwiękowa (OPCJA) służy do zapewnienia niezawodnej i precyzyjnej kompensacji położenia łyżki (zgłoszenie patentowe).
Wszystkie obliczenia wykonywane są w module wagowym LOADEX 100, a wynikowa kalkulacja jest przesyłana za pośrednictwem protokołu CAN do terminalu LOADEX 100 w kabinie.
Informacja o załadowaniu i przechowywaniu jest zapisywana w terminalu, gdzie może być dystrybuowana do drukarki w kabinie, modemu lub wewnętrznej karty pamięci SD.
Możliwość bazy danych SQL z maksymalnie ośmioma obszarami odniesienia zapewnia praktycznie nieograniczone ilości produktów, klientów, ciężarówek, przewoźników, lokalizacji, miejsc docelowych, mieszanek i dodatkowych notatek.
Wejście wideo do przełączania jednostki głównej w tryb kamery cofania usuwa potrzebę dodatkowego ekranu.
FUNKCJE:
DANE TECHNICZNE
|
ZALETY:
|